Toimitus

Toimitustavat ja -kulut

Toimitustapoina on valittavissa pakettitoimitus tai nouto. Käytämme kotimaisiin toimituksiin Postin tai Matkahuollon palveluita. Kotimaan toimituksen hinta on 5,90 euroa/tilaus. 100 euron tilaukset toimitamme veloituksetta. Toimitukset ulkomaille Postin Parcel Connect pakettina (parcel connect palveluun kuuluvat maat) tai Priority pakettina (muut maat). Ulkomaisten toimitusten hinnat ovat seuraavat. Parcel Connect paketti Baltian maihin tai Ruotsiin 7,90 euroa, Parcel Connect paketti muihin parcel connect sopimuksen maihin 10,90 euroa. Priority paketti muihin maihin 19,90 euroa.

Tilaukset on myös mahdollista noutaa yrityksen osoitteesta Antinkankaantie 24 A1, 92130 Raahe. Tällöin noutoajankohta on sovittava erikseen sähköpostitse info@floomstudio.fi.


Toimitusaika

Tilaus lähetetään viiden arkipäivän sisällä maksutapahtuman kirjautumisesta meille. Ennakkotilaustuotteiden toimitusajat saattavat olla pidempiä. Mahdollisista poikkeuksista toimitusajoissa ilmoitetaan erikseen nettisivuillamme ja sosiaalisen median kautta. Lähetyksen jälkeen toimitusaika määräytyy valitun kuljetusmuodon perusteella.


Vaihto- ja palautusehdot

Kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus vaihtaa tai palauttaa verkkokauppatilausesi joko kokonaan tai osittain 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja täysin uutta vastaavia myyntikelpoisia tuotteita. Palauttaessasi toimitetun tilauksen liitä mukaan asiakasnumerosi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi. Palautuksesta aiheutuvat toimituskulut maksaa asiakas. Pelkkä paketin palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman vaadittuja lisätietoja ei ole palautus. Lunastamattomista lähetyksistä veloitamme palautustyöstä aiheutuneet kulut asiakkaalta.

Palautusosoite:
Floom studio Oy
Antinkankaantie 24 A1
92130 Raahe


Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi postiin. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)


Muuta

Pidätämme oikeuden toimitusehtojen muutoksiin. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava voimassa oleviin toimitusehtoihin. Lisätietoja Floom studion henkilötietojen käsittelystä saat sivustollamme olevasta Tietosuojaselosteesta.